سئوال، انتقاد و پیشنهاد


کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:
۱. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
۲. آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل واحد «حامی مشتری» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
۳. ارسال SMS به شماره" 300071359 " :شماره پیامک شرکت که توسط واحد «حامی مشتری» شرکت پاسخ داده می‌شود.
۴. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین شبکه ارتباطات بلوط با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
۵. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

 

 

ADSL

تعرفه خدمات | بخش کاربران

مدارک مورد نیاز جهت خدمات

خرید آنلاین سرویس +ADSL2

تغییر وشارژ سرویس و درخواست IP

تمدید آنلاین سرویس +ADSL2

خرید آنلاین ترافیک سرویس حجمی

نمایندگی ها : تبریز |شهرستان

مراکز مخابراتی فعال : تبریز |شهرستان

Wireless

تعرفه خدمات | بخش کاربران

مدارک مورد نیاز | نقشه منطقه پوشش

درخواست امکان سنجی  Wireless

سفارش آنلاین سرویس Wireless 

تمدید آنلاين سرویس Wireless

تغییر سرویس Wireless

خدمات و راهکارها

تجهیزات شبکه

میزبانی وب و ثبت دامنه

پهنای باند اختصاصی | بیسیم WireLess

شبکه اختصاصی VPN

تلفن بین المللPLC  | VOIP

خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

آنتی ویروس