بخش کاربران

 

 

 

 

 

 

 

اخبار و اطلاعیه ها

لینک تست دانلود   - 1392.01.30

30 فروردین 1392  :

: Downloadلینک تست 

برای تست سرعت دانلود لطفا بر روی هر یک از لینکهای زیر کلیک کرده و اقدام به دانلود نمایید. با جمع نمودن سرعتهای دانلود به سرعت نهایی انتقال فایل دست می یابید.

                                                                     لینک1           لینک2          لینک3           لینک4(دانلود سنتر)


                                                                                                                                                                   

 

!با شبکه ارتباطات بلوط  همیشه متصل بمانید

 

هدیه  نوروزی شبکه ارتباطات بلوط  - 1391.12.30

30 اسفند 1391  :

هدیه نوروزی شبکه ارتباطات بلوط

 

سال خوشی را برای شما آرزومند است.


                                                                                                                                                                   

2 گیگابایت ترافیک رایگان هدیه نوروزی شبکه ارتباطات بلوط برای کاربران سرویس های حجمی ADSL

 

!با شبکه ارتباطات بلوط  همیشه متصل بمانید

 

مصوبات کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات رادبویی -1391.12.11

11 اسفند 1391  :

بر اساس مصوبات کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 152 مورخ1391/8/14

                                                                                                                                                           

 **تعرفه دایر کردن (رانژه ) خطوط مشترکين حداکثرمبلغ پنجاه هزار( 50000 )ریال برای هزینه های دایری و تخليه فقط یک بار در هنگام راه اندازی اتصال از مشترکين خود دریافت کند.

 **در صورت درخواست مشترک هزينه راه اندازي تجهيزات انتهایی )مودم( به عهده

مشترک است که در اين صورت سقف تعرفه راه اندازي خدمت مبلغ نود و پنج

هزار( 95000 ) ريال بوده و در صورت درخواست مشترک، ارایه کننده خدمات موظف

به نصب و راه اندازی تجهيزات انتهایی مشترکين خواهد بود.

 **ارایه کننده خدمات بايد در بسته هاي تعرفهاي خود نرخ بيت(سرعت)و مدت زمان

ارایه خدمات را به صورت شفاف به متقاضيان ارایه و در قرارداد مشترکين لحاظ کند.


!با شبکه ارتباطات بلوط  همیشه متصل بمانید


 

هدیه شبکه ارتباطات بلوط به مناسبت ... - 1391.11.12

12 بهمن 1391  :

هدیه شبکه ارتباطات بلوط

                                                                                                                                                                  

 مشترک گرامی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی از 13 بهمن الی 22 کاربران سرویس های حجمی (فقطbcn-family)می توانند در طی این دوره از ساعت 9:00 الی 11:00 به مدت 2 ساعت ازخدمات شرکت به صورت رایگان استفاده نمایند.

در صورت تمدید و یا خرید سرویس جدید طی این دوره برای سرویس حجمی 2 گیگابایت تراافیک اضافی وبرای سرویس های نامحدود 10 روز (موارد ذکر شده فقط شامل سرویس های اصلی میباشد و  طرح های ویژه را شامل نمی گردد)هدیه از طرف شبکه ارتباطات بلوط به کاربران تعلق می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با امور مشترکین شبکه ارتباطات بلوط به شماره 3378900تماس حاصل فرمایید

 

!با شبکه ارتباطات بلوط  همیشه متصل بمانید

 

 

پشتیبانی


مشترک می‌تواند از خدمات Customer Support گروه شبکه ارتباطات بلوط متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را در هر ساعت از شبانه روز برعهده دارند، استفاده نماید. برای ارتباط با این واحد می‌توانید با شماره تلفن مستقیم 3378900    تماس گرفته، مشکلات و سئوالات خود را به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید.
خدمات پشتیبانی حضوری
در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد Customer Support آماده رفع مشکلات موردی مشترک بصورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری گروه شبکه ارتباطات بلوط در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه تا ساعت 9 شب آماده ارائه خدمات حضوری هستند.
خدمات حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات
ارتباط با واحد Customer Care شرکت به منظور پیگیری مشکلات، تسریع در انجام نیازهای خاص مشتری و ... از دیگر خدمات به مشتریان شبکه ارتباطات بلوط است. این واحد مسئولیت رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و یا هر موضوع دیگری که به تشخیص شما می‌توانید برای ارائه بهتر سرویس مفید باشد را برعهده دارد. شما از طریق وب‌سایت شرکت ( فرم انتقاد بر روی وب‌سایت شرکت ) بخش کاربران و یا تماس با تلفن 3378900 می‌توانید موضوعات مورد نظر را با این واحد مطرح نمایید.

شماره تلفن و آدرس‌های پست الکترونیک بخش‌های مورد نیاز شما
بخش نحوه برقراری تماس
پشتیبانی و رسیدگی به شکایات 3378900 وفرم رسیدگی به شکایات و آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
فروش ADSL / Shared Wireless/SMS/ VoIP 3378924 و آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات 3378900 و ثبت شکایت ورسیدگی به درخواست ها از طریق بخش کاربران

ارتباط با ما

 


همکاران ما در شبکه ارتباطات بلوط همواره آماده پاسخ گویی به سئوالات شما در زمینه‌های مختلف فروش خدمات، رفع مشکلات فنی و ... هستند. شماره تلفن‌ها و آدرس‌های پست الکترونیک زیر به شما کمک می‌کند تا هر چه سریعتر بتوانید با ما در تماس باشید.

نظرات، پیشنهادات و شکایات پشتیبانی فنی سرویس‌ها فروش سرویس‌ها
تلفن: 04113378900
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید

تلفن: 04113378900
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
تلفن: 04113378924
فکس: 04113378924

آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید

دفتر مرکزی شبکه ارتباطات بلوط آدرس:

تبریز - خیابان امام - جنب پاساژ سبلان - ساختمان آیفر- طبقه 4-واحد   3  ک.پ : 5154936771    ص.پ : 1167-51385

تلفن:   04113352113     فکس:04113352113

اخبار ما

 

جذب نماینده فروش در شهر تبربز -91.08.12

12 آبان 1391  :

●  شبکه ارتباطات بلوط در راستاي گسترش شبکه فروش و پشتیبانی فنی خود در سطح شهر تبریز نمایندگی فعال می پذیرد. لذا در صورت تمایل به همکاری می توانید فرم درخواست نمایندگی را تکمیل و ارسال نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با آدرس پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید و یا شماره تلفن ۳۳۷۸۹۲۴ واحد امور فروش و نمایندگان تماس حاصل فرمایید.

 

شرایط احراز نمایندگی:
• داشتن شرکت فعال و ثبت شده یا پروانه کسب معتبر
• داشتن سابقه فعالیت در زمینه IT ( اولویت با دارندگان مجوز ISP میباشد )
• آشنایی با وضعیت DSL در شهر و بازار آن
• آشنایی یا شهر و حوزه فعالیتی در آن
• عدم همکاری و عقد قرارداد با سایر شرکتهای PAP
• داشتن حسن شهرت و سابقه در شهر محل کسب
• دارای دفتر فروش با موقعیت تجاری و پرسنل مجرب
• دارای امکانات و تجهیزات مطابق استانداردهای لازم
وظایف و مسئولیتها:
• فروش و ارئه خدمات اینترنت پرسرعت به مشتریان طبق قراداد فی مابین
• پیگیری امور و اقدامات ارجاع شده از طرف شرکت در زمان مورد نیاز و انجام وظایف محوله
• ایجاد رقابت سالم در بین فعالان این حوزه
• ارایه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب طبق استاندارد شرکت
• پیگیری درخواستها و مشکلات مشترکین
• بررسی ،دریافت و بارگذاری مدارک مشترکین به صورت کامل طبق استانداردهای شرکت و ارسال ماهیانه انها
• بررسی ماهیانه انلالیز بازار و ارائه گزارشهای دوره ای
• حضور مرتب در محل کار و دریافت و تنظیم برنامه کار روزانه
پرکردن مشخصات (*) دار الزامی می باشد.

آغاز واگذاری اینترنت پرسرعت+ADSL2 در شهر تبریز-91.08.10

10آبان1391 :

آغاز واگذاری اینترنت پرسرعت+ADSL2 در شهر تبریز  مراکز  قندی ، رجایی ، ولی عصر ، یاغچیان ،ایل گلی ،مدنی ، آزادی ، شهریار ، رحیمیان و طالقانی و سایر مراکز نیز به زودی آماده ارایه سرویس خواهدشد.

دعوت به همکاری-90.10.23

23دی1390  :

به جمع موفق‌ها بپیوندید!

برای شکوفایی خلاقیت‌ها و توان‌مندی‌های خود، هرآینه فرصت پیوستن به جمع ما برای شما وجود دارد. با توجه به گستردگی فعالیت‌های این گروه، دانش‌آموختگان  و متخصصان حوزه‌های مختلف، می‌توانند دانش و پشتکار خود را در محیط پویا و پر جوش و خروش شبکه ارتباظات بلوط به کارگیرند.

گزینه‌های مختلفی برای ارسال رزومه و درخواست همکاری وجود دارد:

●   مطالعه شرایط مورد نظر، تکمیل و ارسال فرم درخواست همکاری از طریق سایت شرکت و یا ارسال رزومه و مدارک به ایمیل: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید به غیر از موارد ذکر شده به درخواست ها پاسخی داده نمی شود.

راه اندازی سرویس اینترنت پر سرعت - 90.10.23

23دی1390 :

بهزودیدر شهر تبریزسرویسخطوطپرسرعتاینترنت ADSL جهت استفادهکاربران راه اندازیخواهدشد.

راه اندازی وب سایت - 89.12.5

5اسفند1389  :

●   راه اندازی وبسایتشرکتشبکهارتباطاتبلوطازتاریخ 1389.12.5.

راهنمای پرداخت الکترونیک

بیشتر ...

پرداخت الکترونیک از طریق پنل کاربران اینترنت

برای ورود از طریق سایت شرکت شبکه ارتباطات بلوط   به قسمت بخش کاربران وارد پنل کاربران اینترنت  شوید.

اکنون نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید و روی دکمه ok کلیک کنید.

 

 

بر روی گزینه ی پرداخت انلاین کلیک کنید مانند شکل زیر:

 

 

 

اکنون میتوانید سرویس قبلی خود را مجددا فعال کنید.

یا درصورتیکه تاریخ انقضاء شما به پایان نرسیده است ، میتوانید ترافیک اضافه خریداری نمایید.

سپس روی گزینه nextکلیک کنید.

 

 

***توجه داشته باشید که با انواع کارتهای عضو شبکه شتاب میتوانید عملیات پرداخت را انجام دهید.

اکنون با پر کردن مشخصات حساب بانکی خود و پرداخت نهایی ،عملیات شارژ صورت میگیرد.

 

شارژ شما با موفقیت صورت پذیرفت.

 

 

راهنمای پرداخت الکترونیک سرویس ها

بیشتر ...

واریز آنلاین پول

بیشتر ...

فرم سفارش آنلاين سرویس ADSL

 

بیشتر ...

راهنمای استفاده از کارت شارژ

راهنمای دریافت PIN کارت شارژ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADSL

تعرفه خدمات | بخش کاربران

مدارک مورد نیاز جهت خدمات

خرید آنلاین سرویس +ADSL2

تغییر وشارژ سرویس و درخواست IP

تمدید آنلاین سرویس +ADSL2

خرید آنلاین ترافیک سرویس حجمی

نمایندگی ها : تبریز |شهرستان

مراکز مخابراتی فعال : تبریز |شهرستان

Wireless

تعرفه خدمات | بخش کاربران

مدارک مورد نیاز | نقشه منطقه پوشش

درخواست امکان سنجی  Wireless

سفارش آنلاین سرویس Wireless 

تمدید آنلاين سرویس Wireless

تغییر سرویس Wireless

خدمات و راهکارها

تجهیزات شبکه

میزبانی وب و ثبت دامنه

پهنای باند اختصاصی | بیسیم WireLess

شبکه اختصاصی VPN

تلفن بین المللPLC  | VOIP

خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

آنتی ویروس