فرصتهای شغلی
گروه شبکه ارتباطات بلوط به عنوان یکی از شرکتهای فعال در زمینه ارائه خدمات اینترنت محیط بسیار مناسبی برای پذیرش استعدادهای جوان و نخبه فراهم آورده است. به کارگیری و استفاده از آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات در تمام زمینه های کاری از یک طرف و تأمین نیازهای همکاران از طرف دیگر، این شرکت را تبدیل به گزینه کاری متخصصین حوزه ICT نموده است. چنانچه شما نیز در زمینههای فروش و بازاریابی، مالی، فن آوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) و منابع انسانی دارای تخصص و تجربه هستید می توانید خلاصهای از رزومه کاری خود را از طریق فرم فرصتهای شغلی در زیر برای ما ارسال نمایید و مطئن باشید که پس از بررسیهای لازم با شما تماس گرفته خواهد شد. فرصتهای شغلی موجود : ۱. کارشناس شبکه ۲. کارشناس سیستمها ۳. کارشناس پشتیبانی فنی تلفنی (Contact Center Operator) ۴. تکنسین پشتیبانی خدمات مشترکین (Customer Support Technician) ۵. کارمند حامی مشترکین ۶. کارمند فروش ۷. حسابدار
*************
۱. کارشناس شبکه تعریف شغل: توان فنی مناسب با درک صحیح از شبکه های Enterprise در زمینه های طراحی، پیاده سازی وعیب یاب شبکه. شرایط احراز: - دارای مدرک CCNA یا CCNP - داشتن 2 سال سابقه کار مرتبط
۲. کارشناس سیستمها تعریف شغل: مسلط به راه اندازی و پشتیبانی سرویس های شبکه تحت سیستم عامل های خانواده لینوکس، مسلط به راه اندازی و مدیریت بانک های اطلاعاتی و مهارت در برنامه نویسی. شرایط احراز: - داشتن 2 سال سابقه کار مرتبط
۳. کارشناس پشتیبانی فنی تلفنی (Contact Center Operator) تعریف شغل: پاسخگویی به درخواستها، نیازها و مشکلات فنی مشترکین با استفاده از سیستم تلفن با رعایت حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن به نحوی که حداکثر رضایت در مشترک ایجاد گردد و موجب وفاداری وی شود. شرایط احراز: - داشتن دیپلم فنی یا فوق دیپلم کامپیوتر، برق و فناوری اطلاعات - داشتن ۳ تا ۶ ماه سابقه کار غیر مرتبط با شغل - داشتن ۱ تا ۲ سال سابقه کار در بخش پشتیبانی تلفنی - گذراندن حداقل یک دوره تخصصی شبکه ( ترجیحا Network+) - داشتن گواهینامه ICDL - داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۴. تکنسین پشتیبانی خدمات مشترکین (Customer Support Technician) تعریف شغل: بررسی و رفع مشکلات فنی مشترکین در محل استقرار ایشان با رعایت حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن به نحوی که حداکثر رضایت در مشترک ایجاد گردد و موجب وفاداری وی شود. شرایط احراز: - داشتن یکی از مدارک دیپلم فنی تا لیسانس کامپیوتر، الکترونیک و فناوری اطلاعات - داشتن ۳ تا ۶ ماه سابقه کارغیرمرتبط با پشتیبانی و خدمات مشترکین - داشتن ۱ تا ۲ سال سابقه کار در خدمات مشترکین - گذراندن حداقل یک دوره تخصصی شبکه (ترجیحاً MCSA) - داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۵. کارمند حامی مشترکین تعریف شغل: پاسخگوئی به شکایات، مشکلات و نیازهای مشترکین با استفاده از سیستم تلفن و ملاقات حضوری با مشتری در جهت حصول رضایت حداکثری مشترکین و شناسائی فرصتهای جدید بهبود سرویسدهی و افزایش رضایت از خدمات ارائه شده، تا ایجاد وفاداری در مشتری. شرایط احراز: - داشتن دیپلم فنی یا فوق دیپلم مدیریت بازرگانی، روابط عمومی، کامپیوتر یا فناوری اطلاعات - داشتن تا ۳ ماه سابقه کار غیرمرتبط با خدمات پس از فروش - داشتن ۲ تا ۳ سال سابقه کار در خدمات پس از فروش - گذراندان حداقل یک دوره تخصصی شبکه (ترجیحاً Network+) - داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۶. کارمند فروش تعریف شغل: پاسخگوئی به درخواستهای مشتریان جدید و فعلی با استفاده از سیستم تلفن یا به صورت حضوری با رعایت حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن بنحوی که حداکثر رضایت در مشتری ایجاد گردد و موجب وفاداری وی شود. شرایط احراز: - داشتن فوق دیپلم مدیریت بازرگانی، روابط عمومی، کامپیوتر، برق و فناوری اطلاعات و ... - داشتن ۳ ماه سابقه کار غیرمرتبط با فروش - داشتن ۶ تا ۱۲ ماه سابقه کار در بخش فروش - گذراندان حداقل یک دوره تخصصی شبکه (ترجیحاً Network+) - داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۷. حسابدار تعریف شغل: بررسی وانجام بهینه فعالیتهای حسابداری و مالی با رعایت حداکثر دقت و شفافیت و به روز بودن برای تحلیلگری مالی. شرایط احراز: - داشتن یکی از مدارک فوق دیپلم یا لیسانس حسابداری - داشتن ۳ تا ۶ ماه سابقه کار غیرمرتبط با حوزه مالی - داشتن ۱ تا ۲ سال سابقه کار در حوزه مالی - داشتن حداقل سن ۲۴ سال
فرم درخواست همکاری
|